Společnost G SERVIS CHRUDIM spol. s.r.o. byla založena v roce 1996. Zaměřila se na servis, opravy a montáže vulkanizačních lisů. Úzce spolupracuje na vývoji nových lisů s tradičními českými výrobci.
V současné době zaměstnává zhruba padesát pracovníků.
Naše plány do budoucna jsou jednoznačné:
- udržet vysoký standard našich služeb dle ISO9001
- spolupracovat i nadále se špičkovými odborníky
- zachovávat a rozšiřovat spolupráci se spokojenými zákazníky
Naším cílem je udržovat operativnost a schopnost vyhovět prakticky jakýmkoliv požadavkům klientů.
Politika jakosti:
Hlavním cílem politiky kvality společnosti G SERVIS CHRUDIM
spol. s r.o. je uskutečňovat zásady systému zabezpečení kvality, dosáhnout
plné spokojenosti zákazníků a tím zajistit dobrou pozici společnosti na trhu a
dobré jméno společnosti.
Politika kvality je vedením společnosti přezkoumávána
z hlediska potřeb společnosti, tak aby vyhovovala všem zainteresovaným
stranám. V návaznosti na výše uvedené zásady vyhlašuje vedení společnosti
tuto politiku kvality:
1.
Spokojenost
zákazníka
Uspokojování
potřeb a požadavků našich zákazníků v oblasti výroby jednoúčelových strojů
pro gumárenský průmysl a jejich sepisování je prioritní záležitost všech
činností každého zaměstnance společnosti. Neustálé sledování spokojenosti
našich zákazníků nám umožní korigovat naše činnosti, abychom si udrželi
stávající zákazníky a na základě kladných referencí získávali zákazníky nové.
2.
Kvalita výrobku
Cílem je
nabídnout zákazníkovi bezvadný výrobek a službu. Jedná se o nekončící proces,
který se vyvíjí, protože neustále rostou požadavky zákazníka.
3.
Zapojení
zaměstnanců
Každý
zaměstnanec je zodpovědný za kvalitu, protože každá činnost je článkem řetězce
kvality. Proto si každý zaměstnanec musí uvědomit, jak důležitá je jeho práce
pro výsledek společnosti. Všichni vedoucí pracovníci musí být příkladem
v přístupu ke kvalitě a vytvářet podmínky pro ostatní.
4.
Zlepšování
pracovních procesů a prevence
Cílem je
odstranit veškeré chyby naší činnosti. Prevence je efektivnější než oprava
chyb. Kvalita se musí vyrobit, nedá se vykontrolovat. Základním předpokladem je
dodržování předepsaných technických, technologických a zkušebních parametrů.
5.
Zapojení
dodavatelů
Do naší
činnosti je důležité zapojení našich dodavatelů,kde sledujeme a kontrolujeme
vstupy do naší výroby,abychom zamezili již na počátku možnost vzniku
nekvalitního výrobku. Činnost dodavatelů pravidelně vyhodnocujeme.
6.
Motivace
zaměstnanců
Kvalita zaměstnanců se odráží v kvality výrobků a
služeb. Motivace zaměstnanců (ocenění výsledků, vzdělávání, školení) a zejména
objektivní informovanost o kvalitě jsou předpokladem k dobré kvalitě.
Proto maximální množství informací o kvalitě dostupné všem je základním
předpokladem pro motivaci.
